Gehoortoestellen: welke firma raden jullie aan?

• 7 September 2018
  • 26 reacties
  • 15803 Bekeken

Mijn vrouw en ik zijn beiden 77 jaar. Wij hebben 'zwakke' oren. De vraag is: welke firma voldoet het best op hert gebied van hoortoestellen. Er wordt veel reclame gemaakt, en door de bomen zien wij het bos niet.

Heeft de consumentenbond onderzoek gedaan naar dit onderwerp?
Ik noem: Schoonenberg; Beter Horen; Hans Anders; Phonak; Oorwerk; Nova Sense; het gaat om hoge bedragen en veel ouderen.
Er is wel eens getest op batterijtjes voor oorapparaten, maar dat is toch een niet heel belangrijk detail.
Hoor graag Joep Hesseling

26 reacties

ik ben uitermate tevreden over de service die ik kreeg bij het filiaal Ferdinand Bolstraat van de firma specsavers . ik moest er 5 jaar mee doen ,maar na 2 jaar had ik last van vocht en vuil geheel mijn eigenschuld en dit wordt normaal niet vergoed. ik heb toen het hoortoestel te sterk verwarmd waardoor het half gesmolten was . Ik kreeg tot mijn verbazing een nieuwstel zonderkosten ! en vandaag was er iets afgebroken en weer snel en  kosteloos vervangen. Frans. liever mijn naam er niet bij want ik heb er verder geen belang bij , deze service is niet te overtreffen !

Reageer