Gezocht: consumenten die willen meedenken over gezondheidszorg & zorgverzekeringen

• 18 August 2015
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Er is ontzettend veel aan de hand in de zorg in Nederland. De Consumentenbond doet onderzoek naar de onderwerpen die consumenten het meest raken, zoals de zorgverzekering, ziekenhuisrekeningen en je electronisch patientendossier, maar we kunnen ook een heleboel niet onderzoeken, omdat we er simpelweg de tijd niet voor hebben.

Binnenkort gaan Consumentenbondmedewerkers, zoals hoofdredacteuren, experts, campagneleiders en redacteur-onderzoekers nadenken wat we komende jaren op het gebied van zorg en zorgverzekering willen onderzoeken. Jij als consument kan daarbij niet gemist worden! Dus heb je hier een mening en/of ideeen over, meld je dan hieronder aan! Er is plek voor maximaal drie consumenten.Tijd en plaats: donderdag 3 September 2015 van 15 uur tot 17.30 uur (met borrel) bij de Consumentenbond in Den Haag (evt externe locatie in Den Haag). Je ontvangt een reiskostenvergoeding.

Misschien tot snel! Ik kijk er naar uit 🙂

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als dit nog van toepassing is heb ik zeker interesse om mee te denken om toe te werken naar een beter en betaalbaarder zorgstelsel.
De uitnodiging is voor 2015. Wordt er iets nieuws gepland?
Reputatie 7
Dat vraag ik me ook altijd af als ik zie dat een topic twee of bijna drie jaar oud is, soms zijn er, zoals hier, niet eens reacties.

Reageer