Consumentenbond.nl

Heb jij wel eens online een bril gekocht?

• 27 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 747 Bekeken

Badge +6
Online een bril bestellen, dat klinkt snel, makkelijk en goedkoop. Toch zijn de meeste mystery-klanten niet erg enthousiast over hun brillen en ook onze expert is niet onder de indruk. Veel brillen zijn scheef, de glazen zijn niet goed ingeslepen en één bril brak zelfs. Je leest hier meer over in dit gratis artikel en op onze website.

Heb jij wel eens online een bril gekocht? Was je tevreden, of juist niet? Praat mee!

2 reacties

Reputatie 7
Ik heb er ooit een topic over geopend, ongeveer een jaar geleden.
Ik zou het nooit doen, ook al vragen ze het hemd van je gat waardoor het heel betrouwbaar lijkt.
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb het online geprobeerd. De prijzen lokken. Al weet je dan…. Wees op je hoede. Ik vraag me altijd af, als je online bestelt moet je exact alle meetcijfers, opticien cijfers weten. Ga je je ogen dan bij een opticien winkel laten nazien en gebruik je dan hun cijfers?? Alles mag uiteraard. Maar ik vond het een probleem. Toen kwam ik bij Eye Love. Daar heb ik alles online uitgezocht, maar ben wel naar de winkel geweest om te laten meten. Winkel, de drogist Etos, wel een vreemde gewaarwording. Alles gebeurt achter de kassa, dus niet even zitten en kopje koffie. Meten kan je ook best zelf, alles gaat automatisch. Zo online bestellen is me wel bevallen, heb de brillen ook zelf opgehaald. Blijft alle waar naar zijn geld. De bril kwaliteit is matig, evenals de service en vakmanschap. Groeten Leo.

Reageer