Consumentenbond.nl
Beantwoord

Hoe vind ik de scheerapparatentest ?

• 4 mei 2019
  • 7 reacties
  • 1488 Bekeken

Het vinden van tests op de consumentbondsite is niet makkelijk. Bijvoorbeeld die van scheerapparaten. Zijn blijkbaar in 2013 en 2017 getest en uit het forum begrijp ik dat u ze in 2018 ook aan het testen bent geweest. Maar de test zelf krijg ik niet boven water. Er is wel een menu waar je via keuzes test kan selecteren, maar ja, waar vallen scheerapparaten onder? Voeding & gezondheid, woning en huishouden? Heb ze allemaal doorzocht, niets gevonden.
icon

Beste antwoord door Imke 6 mei 2019, 13:54

Hi @M. Cornelissen, dan voor je feedback en je vraag!
Helaas klopt het dat er geen online dossier meer beschikbaar is van scheerapparaten. De enige manier is dus inderdaad om in het gidsarchief de oude testresultaten te bekijken. Sorry voor de verwarring! Ik geef je signaal zeker door aan de verantwoordelijke afdeling.
Bekijk origineel

7 reacties

Ik zou het forum maar met een korreltje zout nemen want de site geeft inderdaad een test in 2013 en 2017 en niet in 2018. Heeft u de zoekfunctie al geprobeerd? Het vergrootglas op de startpagina.
Reputatie 7
Badge +6
Zou inderdaad eens naar gekeken mogen worden of en hoe dat beter kan. Ik vind het vaak ook lastig om iets te vinden .
Zou inderdaad eens naar gekeken mogen worden of en hoe dat beter kan. Ik vind het vaak ook lastig om iets te vinden .

Vroeger ging ik voor de "inhoudsopgave" en dan moet je je afvragen waar een scheerapparaat nou precies onder valt maar de zoekfunctie doet het wat mij betreft prima. Gebruikt u die ook of zoekt u op een andere manier?
Badge +7
Hi @M. Cornelissen, dan voor je feedback en je vraag!
Helaas klopt het dat er geen online dossier meer beschikbaar is van scheerapparaten. De enige manier is dus inderdaad om in het gidsarchief de oude testresultaten te bekijken. Sorry voor de verwarring! Ik geef je signaal zeker door aan de verantwoordelijke afdeling.
Het gidsarchief, ik wist niet dat dat bestond. Dank, daar staat de test die ik zocht.
Ik zie nu dat naast de tab 'alle zoekresultaten' er ook tabs zijn waar nog meer zoekresultaten staan. Was mij niet opgevallen, de logica ontgaat me ook een beetje, zal de leeftijd wel zijn.
Badge +7
Het gidsarchief, ik wist niet dat dat bestond. Dank, daar staat de test die ik zocht.
Ik zie nu dat naast de tab 'alle zoekresultaten' er ook tabs zijn waar nog meer zoekresultaten staan. Was mij niet opgevallen, de logica ontgaat me ook een beetje, zal de leeftijd wel zijn.

Je bent nooit te oud om te leren, toch?😉 Maar wel bedankt voor je feedback! Dan is het misschien toch niet duidelijk genoeg. Het verbeteren van de zoekfunctie op onze website staat hoog op de lijst met verbeterpunten.

Het zoeken naar een onderwerp of test is niet altijd gemakkelijk.

Reageer