Huidkliniekervaringen

• 13 October 2022
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Mede door doorstane ziekte en medicijngebruik heb ik last van ernstige rimpelvorming in mijn gezicht en hals. 

Ik wil mij daarom laten laseren. Dat wil ik natuurlijk in een betrouwbare, goede kliniek laten doen.

Heeft iemand ervaringen met huidklinieken in Nederland?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Een goede kennis van zaken over laserbehandelingen is van belang, aangezien op dit moment in Nederland eigenlijk iedereen een laserapparaat kan kopen en bijv. een ontharingskliniek kan beginnen. Hoogste tijd dus om er achter te komen waar je als consument allemaal op kunt letten. Om bovenstaande vragen te beantwoorden, spreekt Radar (radio en tv programma)  met huidtherapeut en klinisch trainer bij Laservision Jilly Hoose. 

Wellicht kunt u daar enige informatie uithalen. Veel informatie over laseren en de klinieken is commercieel, dus reclame. Via een arts, uw huisarts, of ziekenhuis komt u mogelijk  wat verder, al kan het daar ook misgaan. Ik heb zelf ook laserbehandelingen ondergaan, die niet veel geholpen hebben.

Ja, ik heb goede ervaring met de huidkliniek Padberg in Ede met een andere behandeling. Vooral de prijzen zijn redelijk. https://www.padbergkliniek.nl

Beste heer De Ruiter en Lara100,

Ja, het is een lastige kwestie om een keuze te maken. In ieder geval dank voor jullie tips!

Met vriendelijke groet,

Joke

Reageer