is het afwijzen op medische rede een gegrond besluit

• 11 December 2016
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

ik (wij) gebruiken concerta en nu is mijn huidige verzekering daarvoor niet gedekt dus ik een hogere aan gevraagd deze wordt af gekeurd.

rede ik zou te veel fysiotherapie hebben op geschreven qua behandelingen

terwijl deze in mijn huidig pakket al wordt vergoed weet iemand waar ik wel een verzekering kan vinden die deze flauwekul niet heeft want avero is erg moeilijk terwijk ik al heel erg lang mijn zorg verzekering daar heb daar wordt alleen niet naar gekeken gaat waarschijnlijk bij hun om het geld.

ik hoop via hier antwoorden te krijgen bij welke verzekering ik kan zijn

3 reacties

inmiddels avero gesproken deze keer positief bericht afwijzing was idd op fysio maar dat het als chronisch is kan ik me wel als exelent verzekering

Na goede gesprekken zijn wij weer blij

Tipje zet niet te hoog in met invullen van medische zorg
De Excellent verzekering kost €60 per maand. Dat is €720 per jaar! Hoeveel denkt u te besparen met deze verzekering?

In het onderdeel "zorgverzekering" van dit forum is ook een ander onderwerp over ADHD medicijnen geweest. Achmea - apothekers doen heel moeilijk over het verstrekken van dure medicijnen, omdat ze het namelijk uit eigen zak moeten betalen. Als de apotheek u al geen Concerta geeft, dan heeft u niets aan de vergoeding van de eigen bijdrage
ik zou het niet weten. Zoek eens bij Independer. Die maken elk jaar lijstjes van vergoedingen per zorgverzekeraar. Maar ik geef je niet veel hoop

Reageer