Knie brace/sleeve online kopen

• 24 februari 2021
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Via een kennis werd i geattendeerd op de website onlineshopping95.com waar een zogenaamde kneesleeve wordt aangeboden die alle knieklachten zou verhelpen.

Ik heb al jaren chronische knieklachten op basis van een oud ongeval. Heeft iemand ervaring met zo'n kneesleeve ? Ik heb een gewoon "rekverband” via de fysiotherapeut wat wel steun geeft. Is dit echt een wondermiddel of valt het onder de categorie “te mooi om waar te zijn ?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Vraag je fysiotherapeut of het gebruik van een kniebrace wel verstandig is. Zou die brace zeker niet kopen bij de shop die jij noemt.

Reputatie 2
Badge +1

Houdt het gewoon bij de professional. Dat is maatwerk. Er bestaat niets dat goed is voor alle mensen met knieklachten. Daarvoor is jouw knie te uniek.

Reputatie 7
Badge +7

Je arts en/of fysiotherapeut zouden het goede antwoord voor je moeten weten. Genoemde artikelen zijn hulpmiddelen geen wondermiddelen. Allereerst is het belangrijk om te beseffen dat knee sleeves GEEN kniebraces zijn. Het primaire doel van knee sleeves is het beschermen van knieën tegen toekomstige blessures en de kans op blessures verminderen. Waar kniebraces gemaakt zijn om een eerdere blessures in de knie te beschermen tegen verdere kwalen. Maar vraag je professional er naar en lees artikelen van sportbracestore en podobrace.

Reputatie 1
Badge

Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik ga overleggen met mijn fysiotherapeut.

Reputatie 2
Badge +1

Heel verstandig!

Reageer