Kruidvat Skin Science Purifying Cleansing System, wat is jouw ervaring?

• 9 June 2016
  • 4 reacties
  • 241 Bekeken

"Innovatieve reinigingsmethode" "zachte, ultrasnelle zijwaarts heen-en-weergaande beweging van de borstel (sonisch)" "ultrafijne bewegingen"

Met dit nieuwe apparaat van het Kruidvat beloven zij dat je je huid doeltreffender reinigt dan een handmatige gezichtsreiniging.

Dus kom, laat ik het eens testen. Natuurlijk het is iets van het huismerk van Kruitvat, dus niet al te grote verwachtingen. Maar ik had toch wel iets meer verwacht als je leest over "ultrasnelle" bewegingen. De kop trilt, niets heen-en-weergaande bewegingen, ultrafijn, hij trilt, en that's it...

Misschien dat men bij de Consumentenbond deze nieuwe skin care innovatie al getest heeft, maar ik kan mij niet voorstellen dat met dit apparaat het beloofde resultaat behaald kan worden.

Meer mensen ervaringen hiermee, heeft de Consumentenbond toevallig al getest?

[Titel aangepast door beheerder ter verduidelijking voor de lezer] ***Commerciële link verwijderd door beheerder***

4 reacties

Ik ben ook benieuwd naar wat gezichtsreinigingsborstels in het algemeen met de huid doen. Sommige borstels lijken vrij 'hard’, kan dit de huid niet ook juist beschadigen? Van verschillende merken bestaan deze gezichtsborstels. Zit er veel verschil in kwaliteit, de prijs varieert nogal. Consumentenbond leuk om te testen? 

Badge +5

Hi @Non. Dit is inderdaad niet door ons getest. Ik noteer dit als een suggestie! 

@Isolda Bedankt voor je reactie! Hoop dat de suggestie wordt opgepakt! Ben erg benieuwd naar deze “hype - borstels” en vooral ook of dit wel zo veilig is.. 

hartelijke groet. 

Reputatie 2
Badge +1

De huid kan wel wat hebben. Ik vermoed dat dit apparaat op twee pijlers gestoeld is:

a: massage; stimuleert de doorbloeding

b: Het verwijderd dode en losse huidcellen

Niets mis mee, maar een puur luxe-artikel. Met een washandje met water bereik je hetzelfde effect.

Reageer