Consumentenbond.nl

Recente (2016-2018) ervaringen ooglaserkliniek gezocht (liefst Amsterdam, Utrecht of Nijmegen)

• 11 september 2018
  • 0 reacties
  • 543 Bekeken

Op dit moment ben ik aan het oriënteren 1) of ik mijn ogen (beiden -5) wil laten laseren, en zo ja, 2) bij welke kliniek.

Wat meer achtergrond bij mijn situatie: ik ben 25 jaar en draag al ruim 10 jaar zachte lenzen. De laatste tijd heb ik veel last van oogirritatie en ik kijk minder prettig door een bril (vroeger veel gedragen, ligt niet aan gewenning). Daglenzen verdraag ik beter in combinatie met oogdruppels, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een 'duurzame' oplossing voor de langere termijn. Wat betreft het laseren, ik verwacht dat ik daar een lange tijd plezier van kan hebben en hoop dat ik daardoor niet elke dag omkijken heb naar mijn ogen/lenzen/druppels etc.

Ik hoor graag of jullie ervaring hebben met een goede kliniek. Het is lastig om alleen sites met elkaar te vergelijken, vandaar dat ik op zoek ben naar ervaringen van mensen die hun ogen al hebben laten laseren. Ook heb ik al een wat ouder onderzoek van de Consumentenbond gezien, maar ik hoor graag recentere ervaringen: het personeel van een kliniek, de technieken en de apparatuur veranderen immers continu. Mijn voorkeur gaat uit naar een kliniek in (de buurt van) Amsterdam, Utrecht of Nijmegen,.

Concrete vragen: Met welke kliniek heb je ervaring? Hoe ben je bij deze kliniek terecht gekomen? Welke techniek is gebruikt? Hoe vind je de situatie na het laseren (zijn er complicaties?)? Zou je mij/anderen aanraden om naar deze kliniek te gaan? Waarom wel of niet?

Alvast bedankt!

0 reacties

Geen reactie

Reageer