Reduceform

• 9 December 2014
  • 8 reacties
  • 428 Bekeken

Een vriendin heeft dit aangeschaft maar het werkt helemaal niet. Is er al onderzoek gedaan of dit product doet wat het zegt, zodat nagegaan kan worden, of het geen geldverspilling is. Het is gekocht via TellSell en kost € 34,95

8 reacties

Reputatie 7
Het enige wat slanker wordt is je portemonnee.
Wat pas Γ©cht geldverspilling is, is onderzoeken of de claims van afslankproducten waar zijn. Ik heb het product niet gezien maar ik durf de weddenschap zo wel aan.
Reputatie 7
Wat voor product is het, een pilletje, drankje, een apparaat? Ik vind niets op het Internet.
Reputatie 7
Badge +4
Tja, tell-sell staat volgens mij garant voor oplichting.πŸ€”
Een tante van mij heeft zich door hen een dure elektrische rolveger voor 120 Euro aan laten smeren. 😣 Zij had op tv gezien "hoe enorm handig dat was en hoe goed hij werkte"...
Helaas blijkt hij in de praktijk nauwelijks iets te doen en is ook zeer onhandig in gebruik.πŸ˜₯

Om af te slanken kun je in de meeste gevallen het beste beginnen met gezonder te eten, dus meer plantaardig en minder dierlijke producten, minder of niet snoepen, minder kant-en-klaar producten die veel suiker bevatten gebruiken(dat betekent ook de meeste frisdranken), minder of geen alcohol drinken. Het is bijna onvoorstelbaar wat andere voedingsgewoonten voor enorm positieve invloed kunnen hebben.πŸ™‚
En bij maaltijden altijd eten tot je nog net een beetje honger hebt, dan kan je spijsvertering alles heel goed verwerken waardoor het niet in je lichaam opgeslagen wordt en heb je ook nooit een vol gevoel.
En verder dagelijks voldoende lichaamsbeweging. Bijvoorbeeld elke dag minimaal 30 minuten wandelen of fietsen. Maar twee of drie maal per week 15 minuten hardlopen is een ideale methode er voor. Het vraagt even wat wilskracht om te beginnen en door te zetten maar als je het eenmaal gewend bent krijg je er veel energie van, het werkt ook geestelijk enorm reinigend en maakt gelukkig en je valt er snel van af. Het kost weinig geld en weinig tijd. Vanzelfsprekend wel langzaam opbouwen dus gewoon de eerste keren beginnen met 5 minuten en daarna langzaam wat meer. πŸ™‚
Reputatie 7
@Ekokok , je bent natuurlijk superslank, kerngezond, oersterk en atletisch gebouwd, God's gift to women zogezegd, tenzij je van het andere geslacht bent, dan ben je waarschijnlijk God's gift to men.

Ik zie nu pas dat het topic stokoud is.
Reputatie 7
Badge +4
@Mevrouw Jones
Zoals u weet leef ik gezond, eet gezond, heb altijd veel hard gelopen en gefietst en gebruik geen schadelijke snoep, drank, drugs, tabak of chemische medicijnen.
Dat is een bewuste keuze.
Ik heb nog maat S voor T-shirt, net als toen ik 18 was.
Gezonder eten en kiezen voor meer plantaardig eten kan mensen geheel laten veranderen, ik heb er de afgelopen jaren ook weer een aantal prachtige voorbeelden van in mijn omgeving gezien.πŸ™‚
Gezond leven en gezond eten is ook geen opgave of strijd, het is juist enorm leuk en lekker. πŸ˜‹
De weerstand die veel mensen helaas voelen zit meestal in ingesleten gewoontes en patronen en zich te gemakkelijk mee laten gaan in het gigantische aanbod van ongezonde producten.

Ik beweer natuurlijk niet dat alle ziektes te voorkomen zijn door gezond te leven en te eten!
Maar het heeft wel een enorm positieve invloed in het voorkomen en genezen van ziektes.
De meeste mensen zouden nooit twijfelachtige benzine of diesel in hun auto stoppen maar gooien zichzelf vaak wel vol met allerlei troep. Dat is bijzonder vreemd.

Had u overigens al die tijd het idee dat ik een vrouw ben??πŸ€”πŸ˜€
Haha, dan zou u wel enorm verbaasd geweest zijn wanneer ik bij u langs gekomen was om te komen eten waar u mij voor uitgenodigd had. ☺️
Of bedoelde u dat ik als "superslanke, kerngezonde, oersterke en atletisch gebouwde man God's gift to women" ben? Dat kan natuurlijk ook. ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Ik had trouwens ook niet gezien dat het een topic van 3 jaar geleden is. ☺️ Blijkbaar is er destijds geen antwoord op gekomen, maar het onderwerp afslanken is natuurlijk altijd actueel en voor enorm veel mensen belangrijk, zeker nu blijkt dat steeds meer mensen en kinderen te zwaar zijn wat weer allerlei ziektes en problemen veroorzaakt.
Onze regering is van plan om dranken met minder of geen suiker iets goedkoper te maken om zo te stimuleren dat mensen minder dranken met veel suiker zullen kopen. Maar het Bureau Arts en Voeding vindt dit een heel slecht idee omdat men gezonde groenten en fruit juist duurder maakt. Zij adviseren daarom om ongezonde producten veel duurder te maken en gezonde goedkoper.πŸ™‚ De keuze voor de consument wordt zo veel gemakkelijker, ook voor mensen die weinig geld te besteden hebben en die momenteel juist vaak kiezen voor erg ongezonde producten omdat die vaak goedkoper zijn. πŸ€” In andere landen waar dit gebeurd is blijkt het enorm goed te werken dus het is behoorlijk vreemd dat men dit in Nederland dan niet wil volgen. πŸ˜€
Reputatie 7
@Ekokok, ik kon het niet laten. Ik heb geen weerstand tegen gezond eten maar ik combineer dat gezonde met de ongezonde dingen die ik toch lekkerder vind. Je zult me niet aan een groene smoothy zien lurken, wel aan eentje van aardbeien, banaan en sinaasappel of ananas, of meloen of weet ik wat er voor handen is, wel vers anders vind ik het niet lekker. Eén of andere onduidelijke vegetarische pasta op een volkoren boterham is ook niet aan me besteed, een dikke laag pindakaas op zo'n volkorenbammetje dan weer wel. Ik compenseer het wel weer met verse groenten en vanavond met zelf gemaakte paprikasoep, héél errug lekker. Alleen (schaam schaam) de bouillon komt van een blokje maar geen Maggiblokje.

Natuurlijk bedoelde ik dit. 😍
Of bedoelde u dat ik als "superslanke, kerngezonde, oersterke en atletisch gebouwde man God's gift to women" ben? Dat kan natuurlijk ook. ☺️
Aan je naam is niet te zien van welk geslacht je bent. Het woord "kokkin" wordt, net als "directrice" en "dokteres" (antiek) niet meer gebruikt.

Die mevrouw die die pillen, of misschien is het een apparaat, heeft aangeschaft is lelijk in de maling genomen maar ze is de enige niet, ik wil niet weten hoeveel mensen geloven in al die dingen.

Reageer