Consumentenbond.nl

Spierpijnen Fit Flops sandalen

• 26 juni 2016
  • 0 reacties
  • 431 Bekeken

Overal lees je positieve berichten over Fit Flops (sandalen). Ik heb ze ook al een tijdje en bij tijd en wijle draag ik de sandalen in de zomermaanden. Ik was er blij mee. Aanschaf is voortgekomen uit 'hielspoor' problemen een paar jaar geleden. Vorige week bij zeer warm weer een flinke wandeling gemaakt, de sandalen zat lekker, ik had ze dit jaar voor het eerst weer aan. Maar, nu heb ik al enkele dagen afgrijselijke spierpijnen in bovenbenen en onderrug. Zitten, lopen en liggen lukt bijna niet. Vooral 's nachts is het niet te harden. Pijnstillers werken nauwelijks. Je kunt nog beter staan en kleine stukjes lopen. Op internet vind ik geen negatieve berichten. Ja, wel een uitleg over de constructie van deze schoen en dat je door het wiebelige effect eigenlijk 3x je eigen gewicht draagt. Nooit geweten dit laatste, dan had ik hieraan bij mijn forse wandeling er niet aan begonnen. Wel wist ik van licht spierversteviging, maar dit. Zijn er meerdere mensen met dit soort klachten? Is meer toelichting bij verkoop op deze schoenen niet geboden?

0 reacties

Geen reactie

Reageer