Stel je vraag aan de zorgexpert: eigen risico

• 22 December 2014
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Als de huisarts medicijnen voorschrijft, valt dit dan onder het eigen risico? Is het zinvol om mijn eigen risico te verhogen?

Op 29 december van 16.00 tot 21.30 zitten de zorgexperts van de Consumentenbond klaar om live je vragen te beantwoorden over het eigen risico in dit topic.

Update 21.30 uur: Bedankt voor jullie vragen. Ik hoop dat jullie geholpen zijn met de antwoorden en daardoor eventueel kunnen overstappen voor een betere zorgverzekering in 2015.

Wil je op de hoogte blijven van de meest interessante discussies? Schrijf je dan in voor de community nieuwsbrief​: je ontvangt dan direct 75 tips & trucs voor je computer, smartphone en tablet.

3 reacties

Goedeavond, Het verplichte eigen risico geldt alleen voor de basisverzekering. Is een vrijwillig eigen risico ook van toepassing op de aanvullende verzekering?

met vriendelijke groet, Inger
Reputatie 2
Badge +3
Update 21.30 uur: Bedankt voor jullie vragen. Ik hoop dat jullie geholpen zijn met de antwoorden en daardoor eventueel kunnen overstappen voor een betere zorgverzekering in 2015.

Wil je op de hoogte blijven van de meest interessante discussies? Schrijf je dan in voor de community nieuwsbrief​: je ontvangt dan direct 75 tips & trucs voor je computer, smartphone en tablet.
Reputatie 2
Badge +3
@l. Wouter

Voor het vrijwillige eigen risico gelden dezelfde regels als voor het verplichte eigen risico. Dus het vrijwillige eigen risico is niet van toepassing op zorg uit de aanvullende verzekering.

Goedeavond, Het verplichte eigen risico geldt alleen voor de basisverzekering. Is een vrijwillig eigen risico ook van toepassing op de aanvullende verzekering?

met vriendelijke groet, Inger

Reageer