Beantwoord

Test deodorant

• 8 mei 2021
  • 7 reacties
  • 327 Bekeken

Waarom staat loreal Men expert Fresh extreme met meer stoffen met een hogeren scoren in de test dan neutral met minder stoffen dat is mijn eerste vraag. 2 waarom staat cien op 14 met maar 1 stof? . ik gebruik momenteel lavera roll on deodorant hoe doe dat product het? klopt het dat ik per deodorant niet kan zien welke schadelijke stoffen het bevat?

icon

Beste antwoord door Imke 28 mei 2021, 09:57

Hi @Gebruiker1617793828, ik heb het even nagevraagd bij onze expert. Zij laat het volgende weten:        ‘Het gaat niet alleen om de hoeveelheid stoffen, maar ook om welke stof het is. Een product kan 1 stof bevatten die een veel slechtere reputatie heeft dan een andere stof. Het zwaarst weegt het als een product stoffen met effect op mens en milieu, het aantal allergenen het minst. De Lavera roll on hebben we niet onderzocht.

We hebben niet gepubliceerd welke stoffen het per product zijn die een afwaardering krijgen.’

Bekijk origineel

7 reacties

loreal Men expert Fresh extreme.
Een ideale katten verschrikker voor de tuin.
Een pufje in een paar hoeken en je ziet de hele week geen kat in de tuin.

Reputatie 7
Badge +6

Er schijnt geen enkele deo op de markt te zijn , waar mijn gevoelige huid tegen kan . Zijn er meer mensen die dat probleem hebben ?

Er schijnt geen enkele deo op de markt te zijn , waar mijn gevoelige huid tegen kan . Zijn er meer mensen die dat probleem hebben ?

Ja en nee, ik ben eeuwen geleden Sanex gaan gebruiken en heb eerlijk gezegd nooit meer omgekeken.

Reputatie 7
Badge +6

@A. Deen . Ik kan me niet herinneren of ik dat al geprobeerd heb . Vermoedelijk wel . Zal het in mijn achterhoofd opslaan . Momenteel heb ik Nivea Men sensitive protect met 0 % alcohol . Ook met dit product moet ik heel zuinig zijn , anders gaat het mis . 

Nu je alcohol zegt bedenk ik me dat ik niet heb gezegd dat ik zo'n stick gebruik en geen roller. 

Reputatie 7
Badge +6

Spuitbus bevalt me beter dan in het verleden geprobeerde sticks en rollers . 

Badge +8

Hi @Gebruiker1617793828, ik heb het even nagevraagd bij onze expert. Zij laat het volgende weten:        ‘Het gaat niet alleen om de hoeveelheid stoffen, maar ook om welke stof het is. Een product kan 1 stof bevatten die een veel slechtere reputatie heeft dan een andere stof. Het zwaarst weegt het als een product stoffen met effect op mens en milieu, het aantal allergenen het minst. De Lavera roll on hebben we niet onderzocht.

We hebben niet gepubliceerd welke stoffen het per product zijn die een afwaardering krijgen.’

Reageer