Waarschuwing: online drogist Farmaline
[Opmerking redactie: topic verplaatst naar het forum Zorg en Gezondheid.]
Ik kocht er een apparaat voor het testen van mijn suiker. Op aanraden bestelde ik de naaldjes en de test strips die ze aanraden er extra bij. Verder had je niets nodig. Eens aangekomen blijkt dat de naalden niet passen, de trips ook niet en je nog eens extra teststof moest kopen. Op vraag om het terug te sturen weigeren ze een terug betaling omdat ik het product open deed. Ik gebruikte het niet en deed het open omdat ik het graag wilde gebruiken maar daar pas zag dat zowel die naaldjes niet oke waren als de strips als dat het apparaat niet gebruiksvriendelijk was. Dus nu gewoon geld Kwijt en op hulp moet je niet rekenen
Producten werden allemaal op woensdag thuis bezorgd.
Gewoon goed, via Dpd kost gewoon paar dagen extra, maar is wel de goedkoopste vervoerder.
De producten zijn goed geleverd tegen de laagste prijs.
Gewoon GOED, punt.
na betaling een mail dat de levering is gestart maar daarna gaat alles mis
na diverse telefoontjes wordt steeds verwezen naar KIALA die niets laats weten ( zeggen zij )
dat is de reden waarom ik af stapte van mijn normale provider van voedings suplementen.. ik ben er dus gewoon ingetrapt. We zijn nu 4 dagen verder en vandaag krijg ik een mailtje dat 1 ding vn drie niet op voorraad is, terwijl bij de online shop toen ik bestelde er duidelijk bij stond 'op voorraad'! ze zouden daar het geld voor terug storten..en de rest morgen of overmorgen bezorgen.. gevolg... 6 dagen ipv volgende dag (als ze tenminste zich aan deze belofte wel houden) en 1 vd producten moet ik nog ergens anders bestellen waardoor daar natuurlijk hogere verzendkosten bij komen! bijzonder slechte service... en bij de chat krijg je standaard antwoorden van mensen die zeggen er niks aan te kunnen doen.
Mijn ervaring op OPREECHT.
Die hoef ik toch niet te verdedigen ?
Dan moet je bij de inschrijving of organisatie van de concumentenbond zijn, dat ze iedereen controleren.
Ik reageer hier verder niet meer op. Ik heb wel wat anders te doen.
https://nl.trustpilot.com/review/farmaline.nl reviews Farmaline.
Ik wou nu toch ook even reageren omdat ik me wel erger aan de situatie.
Theo zei dat het om een Belgische webshop gaat. Gek genoeg vind ik (als Belg, die via hun Belgische website surf) enkel aanduiding dat ze in Nederland zijn ingeschreven. Elk contactadres is in Nederland, en ook hun vermeld BTW-nummer is niet Belgisch.
Eind mei een bestelling geplaatst die er nu, eind juni, nog steeds niet is. Alles was zogezegd op voorraad en ging de volgende dag in huis zijn. Dan stond er dat het door corona iets later kan zijn, wat prima begrijpelijk is. Maar na een maand nog niets? Staat ook al een hele tijd ‘verzonden’ ondertussen. Dat lijkt mij gewoon een leugen. Ik heb de pakjesautomaat gekozen om te leveren, dus kan normaal altijd in de app van de post zien wat de status is vanaf dat de afzender een verzendlabel maakt. Staat nog helemaal niets van Farmaline.
Vind dit echt wel opmerkelijk voor een bedrijf dat met volle teugen tv-reclame maakt. Bestelling is net iets meer dan €100. Krijg helemaal geen antwoord op mails.
Even reageren op mijn eigen review: contact via mail was onmogelijk. Na telefonisch contact een vrij begripvolle dame aan de lijn die zag dat het pakket werd teruggestuurd (nooit van op de hoogte gebracht) en de bestelling opnieuw wou versturen naar mijn thuisadres. Prima. Helaas komt de bestelling helemaal beschadigd aan en neemt de postbode hem weer mee.
Opnieuw telefonisch contact: andere dame plaatst bestelling opnieuw. Derde keer, goede keer? Helaas. Ik hoor weer wekenlang niets van hun, weer even bellen: zelfde situatie als eerste keer. Dus die dame stuurt hem opnieuw naar mijn thuisadres (heeft ook voorgesteld gewoon terug te betalen), en twee maand later is alles dus toch in orde. Nog steeds niet helemaal ideaal ingepakt, want mijn ontsmettingsmiddel lekte opnieuw een beetje, maar deze keer was de doos tenminste niet kletsnat.
Weet niet of ik er nog snel opnieuw bestel… Maar al bij al is het wel in orde gekomen.
Ik wou nu toch ook even reageren omdat ik me wel erger aan de situatie.
Theo zei dat het om een Belgische webshop gaat. Gek genoeg vind ik (als Belg, die via hun Belgische website surf) enkel aanduiding dat ze in Nederland zijn ingeschreven. Elk contactadres is in Nederland, en ook hun vermeld BTW-nummer is niet Belgisch.
Eind mei een bestelling geplaatst die er nu, eind juni, nog steeds niet is. Alles was zogezegd op voorraad en ging de volgende dag in huis zijn. Dan stond er dat het door corona iets later kan zijn, wat prima begrijpelijk is. Maar na een maand nog niets? Staat ook al een hele tijd ‘verzonden’ ondertussen. Dat lijkt mij gewoon een leugen. Ik heb de pakjesautomaat gekozen om te leveren, dus kan normaal altijd in de app van de post zien wat de status is vanaf dat de afzender een verzendlabel maakt. Staat nog helemaal niets van Farmaline.
Vind dit echt wel opmerkelijk voor een bedrijf dat met volle teugen tv-reclame maakt. Bestelling is net iets meer dan €100. Krijg helemaal geen antwoord op mails.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.