zekur slechte zorgverzekeraar

• 23 June 2017
  • 0 reacties
  • 154 Bekeken

zekur is wat mij betreft een zeer slechte zorgverzekeraar.

Ik heb me bij zeker gemeld met de volgende vraag: ik moet een behandeling ondergaan in het waterland ziekenhuis in Purmerend Jullie vergoeden dat niet wat moet ik doen?

De medewerkster ze me dat ik een spijt op tand regeling kon treffen dat hield in dat ik met terug werkende kracht een verhoging van een polis zou betalen waarbij ik keuze vrijheid had en dan was het opgelost het zou me tussen de 2 en de 300 honderd euro kosten

Ik moest een hartkatheterisatie ondergaan dus vond ik dat een goed plan.

Het zou worden geregeld, maar omdat de behandeling snel na deze polis verandering zou plaats vinden belde ik terug om te vragen of ik een bevestiging kon krijgen

De medewerkster die ik nu sprak zei me dat een spijt op tan regeling helemaal niet bestond en dat ik maar een afspraak moest maken bij een ziekenhuis waar wel een contract mee was.

Dat heb ik gedaan maar ik zou het eerste gesprek hebben half juni terwijl ik snel onderzocht moest worden.

Ik heb weer met zekur gebeld en gevraagd of zekur kon bemiddelen en de behandeling versnellen.

De medewerkster vertelde dat dat niet ging gebeuren omdat ze vond dat mijn aanvraag niet spoed eisend was.

De huisarts en mijn cardioloog dachten daar anders over en hebben zich sterk gemaakt voor een versnelde hartkatheterisatie , en niet voor niks binnen 4 dagen ben ik moet spoed geopereerd en heb een 5 voudige bypass gekregen.

Het gaat beter met me maar niet dankzij Zekur zorgverzekeraar.

Hebben meer mensen slechte ervaringen met Zekur en wat ik me afvraag is komen ze hier zomaar mee weg ondankt een klacht van mij??

Groet

F Beekman

0 reacties

Geen reactie

Reageer