Consumentenbond.nl

Zorgpremie 2017 stijgt. Terecht?

• 27 september 2016
  • 80 reacties
  • 677 Bekeken

Toon eerste bericht

80 reacties

Als het verantwoord is, is dat goed. Maar prijs het beleid ook naar binnen toe als maatschappij. Ik ben benieuwd wat men regelt.
Geen premieverhoging maar premieverlaging!

Gebruik de extra reserves voor premieverlaging en breidt de zorg niet zo veel uit (bijv. geen vruchtbaarheidsbehandelingen bij vrouwen ouder dan 50 en geen second opinion).
Ik zeg het nog één keer, alles is de schuld van de liberalisering, er zijn verschillende zaken die niet kunnen worden geliberaleseerd en dat is de Zorg het Trein en Bus vervoer en de Luchtvaart en de Post. Door de liberalisering loop alles in het honderd. Dit is ook goed te begrijpen, het zal altijd zo zijn dat de Eigenaar of Directeur aan zijn eigen portemonnee denkt en daar ligt de fout.
Ik zeg het nog ëën keer, het is de schuld van de liberalisering. Alles kan niet geliberaliseerd worden, dit geld voor de Zorg de Post de Trein de Bus en de Luchtvaart.
Wij zien in dit topic veel reacties die gaan over het Nationaal Zorgfonds. Graag wijzen wij jullie erop dat er een aparte topic geopend is over het Nationaal Zorgfonds. Schroom niet hier je reactie achter te laten.

Reageer